Adderit FacturaE

Quick and easy way to manage invoices and credit notes in PDF format with digital signature included

ÍNDEX
    Add a header to begin generating the table of contents
    Scroll to Top

    Facturación electrónica obligatoria

    What does this means?

    The new law on Creation and Growth and e-invoicing

    On 15 September 2022, the Congress of Deputies definitively approved the new Law on the Creation and Growth of Companies (Crea y Crece Law). This law obliges companies and the self-employed to implement electronic invoicing in their entities.

    When does it become effective?

    Depending on the size of the company, different implementation deadlines have been foreseen:

    For companies with a turnover of more than €8M per year, around spring 2024.
    For all other companies, by spring 2025.

    Adderit FacturaE

    The e-Invoice module for Dynamics 365 Business Central complements the functionality of the system by allowing you to export invoices and sales credits as XML files in Facturae version 3.2.2.2 format and with the possibility of including a digital signature. 

    Para la validación de ficheros se puede usar el validador oficial disponible en la sede de aplicaciones Facturae. 

    Ventajas de Adderit FacturaE

    1. Efficiency and time saving: Automatiza la facturación y ahorra tiempo en gestiones.

    2.  Envía directamente las facturas y abonos a la plataforma de FACe desde Business Central.

    3. Cost savings: It reduces paper, printing and postage costs, as well as physical storage.

    4. Speed in the payment process: It facilitates faster payments and improves cash flow.

    5. Menos errores: Minimiza errores en la entrada de datos y previene disputas.

    6. Tax compliance: Complies with tax and legal regulations, avoiding penalties.

    7. Access to real-time data: It provides current information to make informed decisions.

    8. Menor impacto ambiental: Reduce la huella de carbono al disminuir el uso de papel.

    9. Secure storage and easy access: Facilitates document storage and search.

    And much more.

    Easy to install

    Nuestra extensión Adderit FacturaE para Business Central es fácil de instalar y no requiere soporte externo. Además, nos comprometemos a mantenerla actualizada y a mejorarla continuamente para satisfacer las necesidades de todos nuestros clientes.

    TARIFAS

    Ofrecemos calidad, transparencia y precios competitivos:

    Flat rate: 9€ (hasta 30 documentos al mes)
    From 30 documents per month, additional fees ranging from €0.30 (31-499 documents/month) to €0.01 (3,000-9,999 documents/month) per document apply.

    Para más información sobre nuestras tarifas y condiciones, no dudes en contactarnos en adderit@adderit.es. Estaremos encantados de proporcionarte todas las tarifas disponibles para cada tramo.

    También puedes consultar nuestras tarifas a continuación >> >

    Nuestras tarifas

    [Precios sin IVA]

    0,30€ por documento.

    0,25€ por documento.

    0,20€ por documento.

    0,15€ por documento.

    0,10€ por documento.

    0,05€ por documento.

    0,03€ por documento.

    0,01€ por documento.

    Your trusted Microsoft Dynamics 365 Partner in Madrid and Barcelona

    Logo business central de color blanco

    Características del módulo

    Ahorra tiempo y recursos con Adderit FacturaE:

    Exporta las facturas y abonos de venta como ficheros XML con formato Facturae.

    Exporta ficheros con la firma digital incluida.

    Puesta en marcha fácil y rápida.

    Ahorrarte los gastos que supone la impresión y envío de facturas en papel.

    Firmar facturas de ventas, servicios, etc.

    Facilitates document storage and search.

    It provides current information to make informed decisions.

    We accompany you throughout the strategic process and through the requirements of the AEAT

    Nuestros clientes ya la han implementado, contáctanos para integrar la solución de Adderit FacturaE:

    How we work with our clients?

    Our methodology is based on prior planning and the organization of tasks and requirements in order to, thanks to our experience, support and guide our clients towards the approach of the solution that best suits their objectives.

    > Study and analysis

    We engage in the operation of your company to get to know the different departments and to detect in which processes relevant improvements can be made.

    > Requirements

    With the data obtained in the first phase, we study and list the needs we will have both in terms of resources and costs to implement the project

    > Design

    Working with a prototype solution, will make the necessary changes and share the design with the client so that they can contribute their part of the knowledge of the business.

    > Implementation
    We implement the ultimate solution by training the various departments concerned so that they can become self-sufficient

    Para obtener más información sobre la gestión de la factura electrónica en tu ERP Business Central y cómo te podemos ayudar en el proceso, CONTACT US NOW no obligation.

    ¿El IPNR te preocupa?

    PUES NO TE PREOCUPES MÁS, LO SOLUCIONAMOS

    El impuesto sobre plásticos no reutilizables ya ha entrado en vigor este 1 de enero.

    Desde Adderit hemos desarrollado una herramienta única en el mercado para que puedas estar al día con la hacienda.

    Nosotros te guiamos para que puedas registrar las operaciones que realices sujetas al nuevo impuesto
    sin problemas ni contratiempos.